Pozycjonowanie stron firmy, a dbanie o promocję

2020-07-15

Jeśli chcesz przekierować ludzi do artykułu u siebie na blogu czy do swojej strony internetowej, to Instagram może być do tego odpowiednim kanałem, zwłaszcza że masz tu możliwości targetowania reklam, podobne jak na Facebooku.


Pozycjonowanie stron firmy, a sprawdzone media społecznościowe

Pamiętaj tylko, że Twoja strona czy blog muszą być dobrze widoczne na urządzeniach mobilnych, bo użytkownicy Instagramu stąd będą na nie trafiać i nie mogą się zniechęcić. Jeśli masz fajny produkt, który możesz ładnie sfotografować, to nie zastanawiaj się długo rób zdjęcie, wrzucaj na Instagram, dodaj opis, dodaj hashtagi i działaj. Możesz skorzystać z reklamy, bo chcesz sprzedać, a żeby sprzedać, musisz mieć zasięg. Musisz na niego wydać, bo nie ma zysku bez inwestycji, jeżeli chodzi o fachowe pozycjonowanie stron firmy http://mateuszkozlowski.pl/.


Niby nie ma formatu, który służy pozyskiwaniu obserwujących na Instagramie, ale można promować swoje treści i dzięki temu zyskiwać większy zasięg, a przez to w konsekwencji także większą liczbę polubień, komentarzy i obserwujących. Warto więc zastanowić się nad reklamą na Instagramie, bo jest to ciekawa opcja i dobrze, że jest ona dostępna.


A przez długi czas nie była. Jest kolejną z możliwych do wykorzystania opcji czy z niej skorzystasz, to Twoja decyzja. Pod koniec 2015 roku Instagram udostępnił na polskim rynku reklamy. Można dzięki nim sporo zyskać, chociaż z pewnością nie polecam ich na początku naszych działań na Instagramie. Zacznijmy od poznania serwisu, spróbowania swoich sil w tworzeniu treści i promowaniu swojego konta.


Istnieje kilka formatów reklam na Instagramie, które mogą posiadać różne cele: promocja strony zewnętrznej, zdjęcie lub film linkujące do Twojego bloga czy strony internetowej, promocja zdjęcia lub filmu, które mogą linkować do Twojej strony, ale Ty korzystasz z tego formatu reklamowego, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie przy Twoich treściach.


Następnie wskazuje się na promocję Twoich zdjęć, artykułów czy produktów, które można przewijać za pomocą ruchu palca, format tożsamy z karuzelą na Facebooku. Instalacja aplikacji mobilnej format, dzięki któremu łatwo można przekierować użytkowników do sklepu z aplikacjami, gdzie mogą ściągnąć Twoją aplikację. Istnieje również możliwość promocji postu z Facebooka na Instagramie, bez konieczności posiadania konta w tym drugim serwisie.